duminică, 3 mai 2009

Activitate parlamentara(episodul 2)


Fiindca am vazut ce activitate parlamentara stralucita are deputatul PSD ,Robert Negoita,m-am gandit ca ar fi cazul sa caut si activitatea parlamentara a deputatilor din alte partide(nu de alta,dar nu vreau sa par partinitoare).Si asa l-am gasit pe fostul ministru al Justitiei din Guvernul Tariceanu(pentru o scurta perioada de timp ce-i adevarat),Tudor Chiuariu.Daca ne-am arunca o privire pe pagina lui,am zice ca rupe norii.Bine,exceptand faptul ca nu mai e actualizata de pe 8 decembrie.Dar asta e de inteles din moment ce omul si-a vazut boii-n caruta.In campanie,actualul deputat era preocupat de pensii.Zicea ca vor creste.Se pare ca oamenii au ramas cu promisiunile.Daca accesam si activitatea lui din Camera Deputatilor realizam ca rupe,in cel mai bun caz,scaunele din Camera(asta in cazul in care se duce).Doua luari de cuvant in plen si asta spune tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu