vineri, 22 mai 2009

Nastase vs. Anastase


La nici trei luni de la disputa generata de asezarea scaunelor in sala de sedinte a conducerii Camerei,un nou conflict apare intre Roberta Anastase si Adrian Nastase.Mai nou,Nastase,care isi reia renumele de arogant dupa ce a facut tusa politicii o bucata buna de timp, o ameninta pe Anastase ca o lasa fara functia de presedinte a Camerei Deputatilor.Cauza?Ei bine,unul din multele dosare ale presedintelui consiliului national PSD,Zambaccian 1.Se pare ca Anastase vrea sa repuna la vot dosarul sau,lucru care,evident(?),l-a scos din sarite pe Nastase.Ce a urmat?Un soi de cearta,asa ca intre politicieni:

"Dacă mergem pe această cale, eu vă spun de pe acum că vom cere din partea grupului, reluarea votului în ceea ce priveşte alegerea preşedintelui Camerei, a membrilor Biroului permanent, pentru că este absolut aceeaşi procedură", a precizat Adrian Năstase.

"Domnule Năstase, numai o secundă. Ca să nu mai invocaţi reluarea alegerii preşedintelui sau a Biroului permanent, să ştiţi că ei – şi eu şi colegii mei din Biroul permanent – au întrunit mult mai mult de jumătate plus unu din voturi – deci, chiar nu este nevoie", a răspuns Roberta Anastase.

Dar cum nu era suficienta o disputa doar intre Nastase si Anastase,secretarul Camerei,Valeriu Zgonea,a mai pus si el paie pe foc.Si au urmat alte replici....:

"La Birou, ori vin, ori nu vin, dar ca secretar al Camerei, niciodată, în ultimii ani, nu am întârziat la vreo şedinţă la care sunt secretar!", s-a apărat Valeriu Zgonea.

"Nu ai întârziat niciodată mai puţin de 20 de minute, poate!", a atacat Roberta Anastase.

"Probabil că, dacă lifturile ar funcţiona aşa cum trebuie şi la ora patru, când începe şedinţa şi când colegii noştri pleacă, am putea să coborâm mai repede, am fi la timp!", a dat vina pe tehnologie Valeriu Zgonea.

"Domnule Zgonea, vă rog din suflet, măcar nu mai veniţi cu texte de genul: eu nu întârzii niciodată, când veniţi la jumătatea şedinţelor de fiecare dată în Biroul permanent", a replicat din nou Anastase.

Mi-e clar acum de ce merg lucrurile asa prost in tara asta.La asa conducatori,care n-au alte griji decat sa se certe si sa-si puna bete in roate,nici n-ar avea cum sa mearga bine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu