joi, 3 decembrie 2009

Ce am impotriva lui Geoana...

Cu el nu am nimic.A fost,atat cat a fost,un diplomat bun.Dar ce nu pot eu sa accept este sa-l vad pe Iliescu in spatele lui si pe Hrebenciuc tragand sforile.Asta nu pot sa accept:ca dupa 20 de ani de la revolutie sa ma conduca acelasi Iliescu.Ca Mircea Geoana sa fie un presedinte de paie,o fatada in spatele careia se ascunde cel care este vinovat de tot ce s-a intamplat rau in tara asta.Pot eu sa cred ca mai este Iliescu necesar Romaniei?Pot eu sa cred ca cel mai bun lucru care i se poate intampla tarii asteia,care este oricum intr-o stare deplorabila,este sa vina la carma Vanghelie si Mazare?Pot eu sa accept ca Dragnea si Oprisan sa mai faca niste bani pe spatele meu?Pot eu sa accept ca inca 5 ani de acum incolo sa-l tot vad pe la toate emisiunile pe Nastase,cu tupeul sau nesimtit,sustinand cu atata nonsalanta ca este o victima a lui Basescu?Evident,nu.Asta am cu Geoana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu