joi, 3 decembrie 2009

Turul 1 Antonescu,turul 2...

Pana la turul 1,am primit cateva scrisori bune(adica vreo 5)din partea candidatului PNL,Crin Antonescu.Continutul?Bine,chestii aberante:cum a distrus Basescu tara,cum doar Antonescu poate schimba totul,cat de bine o sa ne fie daca iese el presedinte.Cum a vazut ca nu se poate,el nefiind in turul 2,a schimbat tactica.Aseara a mai venit o scrisorica de la acelasi domn Antonescu.Acum ma indeamna sa-l votez pe Geoana.De parca eu,presupunand ca in turul 1 l-am votat pe Antonescu,o sa-l votez acum pe Geoana doar pentru ca asa imi zice el.Inteligenta chestie,n-am ce zice.Ma intreb cum poate gandi el ca un om cu viziuni liberale sa voteze PSD?Cum se poate gandi ca orice om intreg la cap,si tanar in cazul meu,o sa voteze cu Iliescu?Ce om intreg la cap din tara asta accepta sa-l conduca Vanghelie?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu